Employee Advocacy

Van je medewerkers ambassadeurs maken: het inzetten van een Employee Advocacy programma boekt goede resultaten. Jouw (corporate) boodschap is veel geloofwaardiger als een medewerker of ambassadeur die deelt en je boodschap krijgt een groter bereik. Met onze Medewerkers Engagement Tool maak je het werknemers heel gemakkelijk om corporate content te delen binnen hun eigen netwerk. Maak van je medewerkers online ambassadeurs en zet ze in als ‘doorgeefluik’ van jouw corporate boodschap! Ook zeer geschikt voor het delen van vacatures.

 

Hoe werkt het?

Heel eenvoudig! Het is een web-based platform. Je nodigt de ambassadeurs uit om vrijblijvend hun eigen social media kanalen (LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram en/of WhatsApp) bekend te maken bij het platform. Onze monteurs helpen natuurlijk. Zodra de accounts van de medewerkers goed gekoppeld zijn, zetten wij berichten voor hen klaar. De ambassadeur ontvangt een mail en deelt de content (via desktop of de app) met één klik. Zó makkelijk, dat zelfs die ene digibeet van kantoor scoort in de tijdlijnen van zijn/haar netwerk.

Het succesverhaal van Newspark

Onze klant Newspark maakt goed gebruik van zijn corporate kanalen. Via de Twitter, Facebook en LinkedIn van Newspark wordt frequent relevante content gedeeld met de community. Meer dan dat kan je niet doen, zou je zeggen. Toch bleek dat hiermee slechts een fractie van het potentieel werd benut. Onderstaande infographic laat zien wat voor effect de Medewerkers Engagement Tool heeft op het bereik van Newspark.

Employee Advocacy Case Newspark h