Skip to content
Voorschoterlaan 116, 3062 KV Rotterdam010 7423122info@socialmediamonteur.nl
Facebook page opens in new windowTwitter page opens in new windowYouTube page opens in new windowLinkedin page opens in new windowInstagram page opens in new windowPinterest page opens in new window
Search:
Zoeken
SocialMediaMonteur
Jouw Rotterdamse online marketingbureau
SocialMediaMonteur
  • Home
  • Wat wij doen
    • Social Media Activatie
      • Social Media Abonnementen
    • Event Ondersteuning
    • Inrichting & Optimalisatie
    • Content Management
    • Community Management
    • Strategie & Inspiratie
    • Medewerker als ambassadeur
      • Medewerkers engagement tool tarieven
    • Online Video
    • Online Advertising
    • Pech onderweg
      • APK Online
  • Wie wij zijn
    • Onze monteurs
    • Vacature: SocialMediaMonteur (content)
    • Social Media Stage bij SocialMediaMonteur
    • Erkend Leerbedrijf
  • Nieuws
  • Referenties
  • Social Media Downloads
  • Home
  • Wat wij doen
    • Social Media Activatie
      • Social Media Abonnementen
    • Event Ondersteuning
    • Inrichting & Optimalisatie
    • Content Management
    • Community Management
    • Strategie & Inspiratie
    • Medewerker als ambassadeur
      • Medewerkers engagement tool tarieven
    • Online Video
    • Online Advertising
    • Pech onderweg
      • APK Online
  • Wie wij zijn
    • Onze monteurs
    • Vacature: SocialMediaMonteur (content)
    • Social Media Stage bij SocialMediaMonteur
    • Erkend Leerbedrijf
  • Nieuws
  • Referenties
  • Social Media Downloads

Kleed je merk op Twitter netjes aan

Je bent hier:
  1. Home
  2. Dagboek
  3. Kleed je merk op Twitter…
feb12015
Dagboek

Je eerste indruk is alles. Daarom is het goed te weten hoe je wilt dat je Twitterpagina eruit ziet.
Hier is een eenvoudige checklist van wat je nodig hebt voor een opvallende bedrijfs- of merkpagina:

  • Een sterke Twitternaam. Liefst zo kort en eenvoudig mogelijk, met behoud van jouw merknaam. Gebruik geen speciale tekens, dat maakt het moeilijk voor mensen om je naam te onthouden.
    Een voorbeeld is @dichtblij. Korte en sterke naam, eenvoudig, makkelijk te onthouden!
  • Kies de eenvoudigste logovorm. Stel je voor hoe je logo eruit zal zien wanneer deze wordt weergegeven op een mobiele telefoon en de afbeelding is kleiner dan een postzegel. (400×400 pixels)
  • Gebruik een afbeelding met hoge resolutie in de header die écht staat voor jouw merk. (1500×500 pixels)
  • Jouw beschrijving moet een elevatorpitch zijn met een aantal pakkende trefwoorden. Gebruik zeker ook jouwhashtags
  • Kies een kleurenschema in overeenstemming met jouw bedrijfskleuren.
  • Bekijk je Twitterpagina altijd in een aantal verschillende browsers en op verschillende desktops en mobiele apparaten na het aanbrengen van wijzigingen. Let op dat er in de profielfoto geen belangrijke tekst of grafische elementen verdwijnen en test of je alles kunt lezen op een kleiner apparaat.
Tweeten
Deel dit bericht
Share on FacebookShare on Facebook TweetShare on Twitter Share on LinkedInShare on LinkedIn Share on WhatsAppShare on WhatsApp Pin itShare on Pinterest

Post navigation

PreviousPrevious post:Nieuw op Twitter: Groep direct message en videoNextNext post:Tag mensen op je Facebook bedrijfspagina

Klik op de kaart voor een grotere weergave

logo SocialMediaMonteur B.V.
Voorschoterlaan 116
3062 KV Rotterdam
Tel: 010 7423122
info@socialmediamonteur.nl
KvK: 61869694
© SocialMediaMonteur 2021
  • Veelgestelde vragen
  • Het Groot SocialMediaMonteur Woordenboek
  • Algemene Voorwaarden
  • Contact
  • Privacybeleid
BottomMenu
Go to Top
Like!