Dagboekemployee advocacy

Jij hebt je content strategie uitgewerkt, de contentkalender slim gevuld, gezorgd mooie content (blogs, white papers, foto’, video’s, etc.) voor goede landingspagina’s en je social mediakanalen zijn goed ingericht. Alles voorbereid dus om jouw content online goed zichtbaar te maken. Toch laat je nog een enorme kans liggen!

 

Berichten van mensen zijn effectiever dan berichten van bedrijven!

Wist jij dat de content die door mensen gepost wordt via hun persoonlijke kanalen:

  • geloofwaardiger over komt? 
  • in veel gevallen een groter bereik heeft dat bedrijfspagina’s of accounts? (NB hoe veel volgers heeft jouw LinkedIn bedrijfspagina? En hoeveel LinkedIn connecties heb jij via jouw persoonlijke account? 
  • sommige social media kanalen voorrang geven aan persoonlijke accounts boven bedrijfsaccounts? 
  • eigen postings via persoonlijke accounts een beter bereik hebben dan berichten die gedeeld worden vanaf de bedrijfspagina’s?
  • berichten van collega’s en ambassadeurs zorgen voor meer bezoek aan de landingspagina’s?
  • berichten van collega’s en ambassadeurs zorgen voor meer response op vacatures?

Alleen niet iedereen heeft het in zich om zelf leuke content te bedenken, te maken en de juiste timing ervoor te kiezen. Jouw collega’s zijn immers niet aangenomen als marketeer, communicatie professional of content manager. Dat vraagt tijd en expertise, dat weet jij als geen ander. Dus moet jij hen helpen!

 

Jouw collega als ambassadeur

Als jij jouw content vertaalt naar berichten die de collega zo kan posten op zijn/haar social kanalen en die berichten klaar zet in onze Employee advocacy (medewerker engagement) tool, dan kan hij/zij met één klik het bericht delen via zijn/haar persoonlijke LinkedIn, Twitter, Facebook en sinds kort zelfs Whats app. Daarbij bepaalt hij/zij zelf of, hoe , waar en wanneer hij het bericht deelt. Jij maakt het alleen maar super makkelijk!  En je merk/bedrijf heeft er een trotse ambassadeur bij!

 

Probeer het 3 maanden gratis!