Dagboek

Onze klanten boeken goede resultaten met het inzetten van een Employee Advocacy programma. Medewerkers delen content die hen wordt aangereikt via het online platform. Dat platform wordt steeds mooier en gemakkelijker in gebruik. Onze ervaring is dat een groot deel van de medewerkers graag content van de werkgever wil verspreiden. Wij geloven er in dat je de medewerkers echter zelf moet laten beslissen of ze wel of niet meedoen en welke berichten ze willen delen.

 

Wat heeft dat voor jouw organisatie voor voordelen?
1. Zo bereikt je content een veel groter publiek, jouw medewerkers bij elkaar hebben een enorme community.
2. Medewerkers hebben hun eigen netwerk met mensen die hun vertrouwen, persoonlijke berichten op de pagina van iemand die jij goed kent, boezemen nou eenmaal meer vertrouwen in dan een bedrijfspagina.
3. Je bereikt een relevant publiek. Namelijk de contactpersonen van jouw medewerkers.

Wat kun je dan delen?
Alle berichten en content die je zou willen delen. Denk aan;
– Nieuws
– Acties
– Kennis, bijvoorbeeld whitepapers
– Nieuwe producten
– Vacatures

Jij zet de berichten klaar en de medewerker ontvangt een mail met een preview van het bericht dat ze kunnen delen op hun LinkedIn, Twitter en/of Facebook account. In de nieuwe versie van de tool ziet dat er super mooi uit. Met één click delen ze het bericht op het social media kanaal van hun keuze.

Jij kunt de tool 3 maanden gratis proberen! Vraag nu de proefversie aan!