Dagboek

Je hebt het vast al eens voorbij zien komen: Employee Advocacy. Maar wat houdt dat ook alweer in en wat zijn de resultaten? We leggen het hier voor je uit én we tonen je onze cijfers.

Van je medewerkers ambassadeurs maken: het inzetten van een Employee Advocacy programma levert goede resultaten op. Het bereik is groter en je genereert er meer leads door. Ook wordt het platform steeds mooier en gemakkelijker in gebruik.

Het zit namelijk zo: wij zetten de content voor jouw medewerkers tot in de puntjes toe klaar in een online platform. Het enige wat de medewerker hoeft te doen is op de knop “delen” klikken. En voilà, het bericht staat op de tijdlijn van de medewerker en wordt nu gezien door zijn of haar netwerk. De content kan gedeeld worden via Facebook, Twitter, LinkedIn, WhatsApp en coming soon… Instagram!

Dat klinkt allemaal heel leuk, maar je wilt natuurlijk keiharde cijfers zien. Onderstaand bericht over onze podcast werd gedeeld op de LinkedIn van onze corporate pagina: SocialMediaMonteur. Dit bericht is 67 keer weergegeven en heeft 2 likes gekregen.

Ditzelfde bericht, over de podcast, werd ook door 6 medewerkers van SocialMediaMonteur gedeeld. In totaal is het bericht 1.136 keer weergegeven, 32 keer gemarkeerd als interessant en heeft 2 opmerkingen verkregen.

Als je alleen naar het bericht van SocialMediaMonteur Anita kijkt -190 keer weergaven, 4 likes en 1 opmerking- is dit bericht dus al zo’n 3 keer meer weergegeven dan de posting op de corporate pagina.

Overtuigd? Neem contact met ons op om het Employee Advocacy programma drie maanden gratis uit te proberen!

Meer weten over Employee Advocacy?