Dagboek

Om aan de vraag van jouw klanten te voldoen heb je dringend behoefte aan nieuwe medewerkers. Alleen, zie ze maar te vinden. Je doet er alles aan, ook online! Wij hebben goede ervaringen met het delen van vacatures via de eigen medewerkers … Wees eerlijk, wie weet er nu het beste hoe leuk het is om voor jouw bedrijf te werken?

Employee Advocacy wordt door bedrijven steeds meer ingezet. Berichten op persoonlijke tijdlijnen krijgen voorrang op (organische) berichten op bedrijfspagina’s én zijn bovendien geloofwaardiger. Daarbij komt dat mensen met een bepaalde kennis en kunde ook vaak met andere mensen in dat vakgebied gelinkt zijn. Jouw medewerkers helpen je om in contact te komen met de juiste doelgroep!
En ze doen dat meestal graag! Ze zijn trots op hun werk!

Bij verschillende klanten zetten wij onze Medewerkers Engagement Tool in voor arbeidsmarketing. Medewerkers delen naast leuke, interessante berichten voor kandidaten ook vacatures met hun volgers. En dat maakt niet alleen die medewerker op een positieve manier zichtbaar, het resulteert vaak ook in een hogere response rate van de juiste kandidaten op een vacature. Daarnaast heeft het een positief effect op jouw website bezoeken, je google vindbaarheid, etc.

Wil je uitproberen of het voor jouw bedrijf ook werkt? Wij bieden je de mogelijkheid om 3 maanden gratis het platform uit te proberen! Klik hier en meld je aan voor een proef account.